piątek, 8 kwietnia 2016

Sedan czy hatchback? Czyli blondynka w serwisie - o tym jak stereotypowo traktuje się kobiety w serwisach


Krótka anegdota na dobry początek. Podkreślam, że ma charakter wyłącznie humorystyczny. W żaden sposób nie poczułam się ani urażona, ani dotknięta. Raczej mocno... rozbawiona :)


Szybki telefon do serwisu w sprawie auta. Szczegóły techniczne pomijam, cytuję najciekawszy fragment:

(...)

Serwis:   "Ten Civic to sedan czy hatchback?"


Ja:         "sedan"


Serwis:   "Na pewno? A jak otwiera się bagażnik?"


Ja:         "???"


Serwis:   "Podnosi się szyba czy nie?"


Ja:         "Kurde mówię Panu, że sedan. Szyba się nie podnosi. Widział Pan żeby się w sedanie podnosiła?"


Serwis:    (zakłopotanie) "Yyy wolałem się upewnić"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz